CORONA-VIRUS – Tandarts L.J. Wichard – Hoogvliet

CORONA-VIRUS

De praktijk is op advies van het KNMT, IGJ en VWZ en in lijn met de regeringsmaatregelen gesloten t/m in ieder geval 28 april 2020.

Indien dit advies wordt gewijzigd en de praktijk op een eerdere datum verantwoord kan worden heropend dan wordt daar melding van gemaakt op deze site. Patienten waarbij de afspraak in verband met de Corona-crisis werd geannuleerd ontvangen dan weer een uitnodiging om de afspraak opnieuw in te plannen.

Tot nader order worden uitsluitend zeer dringende en spoedeisende behandelingen, zoals trauma, nabloedingen, ondragelijke pijn of levensbedreigende ontstekingen op afspraak bij Tandartsenpost010 uitgevoerd bij patienten die niet tot de Corona-risicogroep behoren. Patienten met klachten die wijzen op een mogelijke Corona-besmetting  (verkoudheid, hoesten, verhoging of andere griepverschijnselen) en patienten die contact hebben gehad met Corona-patienten worden verwezen naar hiertoe aangewezen tandartsencentra waar op veilige wijze spoedeisende hulp verleend kan worden.

Melden van dringende spoedeisende klachten kan uitsluitend telefonisch, telefoon: 0104552155. Wilt u op verzoek van Tandartsenpost010 echt alleen voor zeer dringende spoedgevallen contact opnemen met deze dienst!

Telefoon praktijk: 0104169200
Voor eventuele vragen of adviezen of verstrekken van recepten zijn wij te bereiken via E-mail: info@tandartswichard.nl

Wij vragen uw begrip voor deze helaas noodzakelijke maatregel.